Meine DPR läuft auch noch tadellos.
Bitchspeed 12oocc
- Boncho
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Re: Bitchspeed 12oocc
Süßes Teil.
Meine DPR läuft auch noch tadellos.
Aber deine hättest du ja ruhig mal mit hohlgebohrten Lagerstellen undn bisschen erleichtert bestellen können. 
Meine DPR läuft auch noch tadellos.
Die deutsche Rechtschreibung ist Freeware und nicht Open Source.
"Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." Albert Einstein
"Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." Albert Einstein
Re: Bitchspeed 12oocc
Finde ich auch:-D
1192ccm = 100,64PS
1385ccm = 148,00PS
Es gibt nichts Gutes....ausser man tut es...SELBER!
Die Motoren der Serie 1200 sind für den Betrieb rund um die Uhr ausgelegt, unabhängig von den von Ihnen gewählten Umgebungsbedingungen.
1385ccm = 148,00PS
Es gibt nichts Gutes....ausser man tut es...SELBER!
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- John Bitch
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Re: Bitchspeed 12oocc
very nice crank, takes away one more part from the `break`list
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when it looks to expensive it probably is
think it over again
when it looks to expensive it probably is
think it over again
Re: Bitchspeed 12oocc
Yes indeed! I still have 3 of those on my 'to break' list: crank, rods and pistonsJesse hat geschrieben:very nice crank, takes away one more part from the `break`list
1192cc T1 N/A Challenger
10.58 @ 208km/St mit Typ4 turbo im 1303
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- John Bitch
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Re: Bitchspeed 12oocc
The biggest point on my breaklist are still the pistons. Torben is going to make first welding this weekend, I don`t think that I will get any sleep till monday
As I am going to use 5,6" or 5,7" CB H-rods (depending on the liners I am going for, 1200cc or 1300cc, I am not sure yet) , I am really confident that they will make it through the dyno and through a few starts at the tree
The clock, the clock...
As I am going to use 5,6" or 5,7" CB H-rods (depending on the liners I am going for, 1200cc or 1300cc, I am not sure yet) , I am really confident that they will make it through the dyno and through a few starts at the tree
The clock, the clock...

Fuck off!
Re: Bitchspeed 12oocc
With N/A I don't think you have much to worry about with the welding if it stays dimentionally the same (roundness).
Tik, tak, tok...
5.7" rods would give you a rod-ratio of 2,26 which I think is more then Formula 1John Bitch hat geschrieben:
As I am going to use 5,6" or 5,7" CB H-rods
The clock, the clock...
Tik, tak, tok...
1192cc T1 N/A Challenger
10.58 @ 208km/St mit Typ4 turbo im 1303
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- John Bitch
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- Registriert: So 30. Mai 2010, 09:49
Re: Bitchspeed 12oocc
The roundness is the worry I have, Walter, the only worry I have for now.
I am still in discussion about the rod length with Peter, of course, and also with Torben Alstrup. The thing for me is that in no way I am going to use AA Liners, so it depends on how my used mahles are still in shape (have been refreshed approx. 500km ago) or not. If they are not, it is easier for me to get a set of 13oocc liners with 90mm foot diameter then 12oocc ones (which I would prefer cause no machining will be needed then). If I have to go for the 1300cc ones they will have to be machined anyway, so why not go for a longer rod then? I would een go for 5,8"
I am still in discussion about the rod length with Peter, of course, and also with Torben Alstrup. The thing for me is that in no way I am going to use AA Liners, so it depends on how my used mahles are still in shape (have been refreshed approx. 500km ago) or not. If they are not, it is easier for me to get a set of 13oocc liners with 90mm foot diameter then 12oocc ones (which I would prefer cause no machining will be needed then). If I have to go for the 1300cc ones they will have to be machined anyway, so why not go for a longer rod then? I would een go for 5,8"

Fuck off!
- triker66
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- Fahrzeug: Daihatsu Sirion Sport Daihatsu Cuore L501
- Fahrzeug: Opel Vivaro Rewaco HS 3 Piaggio SKR 125
- Fahrzeug: Piaggio Sfera RST 50 und 125 SI Moped
Re: Bitchspeed 12oocc
Hey gibt es das ganze auch in deutscher Sprache??????
Ich bin nach 1945 gebohren, und schulde der Menschheit einen Scheiß!
Ich bin kein Politiker, und deshalb braucht man mich nicht zu belügen!
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Re: Bitchspeed 12oocc
Guess thats my fault, as said before, I can read or desipher german just fine so don't mind me.
It's writing a good sentence that`s hard for me.
Jesse
It's writing a good sentence that`s hard for me.
Jesse
Zuletzt geändert von Jesse am Fr 15. Feb 2013, 16:40, insgesamt 2-mal geändert.
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when it looks to expensive it probably is
think it over again
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- John Bitch
- Beiträge: 2627
- Registriert: So 30. Mai 2010, 09:49
Re: Bitchspeed 12oocc
John Bitch hat geschrieben:I am fine with englishHelps me to learn...

Re: Bitchspeed 12oocc
Vee Dubs in da House:-D
Allein schon der Werbefilm ist Grund genug sich des Englischen anzulernen:-D
http://www.youtube.com/watch?v=xCIF6JF1O5U

Allein schon der Werbefilm ist Grund genug sich des Englischen anzulernen:-D
http://www.youtube.com/watch?v=xCIF6JF1O5U
Zuletzt geändert von Poloeins am Fr 15. Feb 2013, 17:08, insgesamt 1-mal geändert.
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1385ccm = 148,00PS
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- John Bitch
- Beiträge: 2627
- Registriert: So 30. Mai 2010, 09:49
Re: Bitchspeed 12oocc
Sorry:-D
1192ccm = 100,64PS
1385ccm = 148,00PS
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