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Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Mi 13. Feb 2013, 19:55
von Uwe
Jesse hat geschrieben:
The flywheel is still full weight, I allways had the feeling I needed it to get of the startline. Would it be wise to lighten it in a heavy car?
doesnt matter if you got a proper launch control.
I am really curious to see what happens when all kinds of gases are forcing this tiny 1200.
NOS, LPG, MFG, WTF?????
Keep on beeing crazy

Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Mi 13. Feb 2013, 21:26
von BadWally
Jesse hat deutlich die grösste Eier von uns alle!

Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Mi 13. Feb 2013, 21:53
von Poloeins
Noch:-D
Und weils schon wieder passt:-D
http://www.youtube.com/watch?v=sLBq_mSiPdw
Ich freue mich riesig auf das Teil...
Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Do 14. Feb 2013, 18:05
von Jesse
Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Do 14. Feb 2013, 18:13
von Poloeins
Was ist das denn für ein Saugrohr???
Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Do 14. Feb 2013, 18:14
von Jesse
standard Type3 injectionmanifold, should fit nicely with the type 3 cooling and the fastback.
Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Do 14. Feb 2013, 18:16
von Poloeins
Thanks...never seen before...
Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Do 14. Feb 2013, 19:23
von -=| Käferboy |=-
in hannover steht jedes jahr aufm Maikäfertreffen nen total geleckter Typ3 mit einspritzung der auch dieses saugrohrgeraffel hat

Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Do 14. Feb 2013, 20:38
von BadWally
That twin spark dizzy is waaaayyyyy cool

Re: 1200 Nitrous fastback (parts stage)
Verfasst: Do 14. Feb 2013, 22:12
von John Bitch
This one is going to get awesome...
